luahan hati :D





ya ALLAH .
teguhkanlah imanku hanya padaMu !
peliharalha rasa rinduku hanya pada kekasihMU .
dan janganlah kau cemarkan rasa kasih dan sayangku
yang hanya pada Mama , Abah dan adeQ2 .

teman setia =D

Sunday 13 May 2012

free for 2 years . finally !


hai readers . dah bersawang giler sue punya blog niy kann . bz practikal + exam final sem pulak . emang tade mase nak edit lah .  oke ? berbalik kepada tajuk entri . menarik tak ? haha . senarnya tibe sue t'egat riniy ; sayu lah kawan. after 2 years ~ i'm still can't to leave him . tapi sue sedar sape sue kat mata dy . arghh ! tak malu ke sue uat entri niy ? BIA LAH ~ niy en blog sue . so ~ suke ati lah . haha ,

last 2 years , sue bagai takleh time kenyataan y we're ending . he stalker me . haha . suke hati jej tuduh orang kann , hurm . mgkin awak rase ni yang terbaik kann ? takpe . saya time gn tabah . walaupunn saya rase awak tahu yang saya bagai gile bile awak buad sume niy . maaf kann ats kesalahan saya selama niy . KAWAN2 , sue fobia cinta lah . takudddd ~ taknak dah nages2 mgile2 . walaupun saya sayang akan relationship kita . tapi saya akan tetap dengan pendirian . sebb ap ? cabaran ! cabaran untuk saya tak time org y akan buad saya nages . tapi saya dah kuad sekarg ! terima kasihh TUHAN . sebb kuat kann semangat aku . asume yangg berlaku pasti ade hikmah kann ? tapi awak my 1st love . haha . ngarut je sume niy .tapi tadi saya t'bace entri bloger laen , sesungguhnya . cinta pertama tak mesti di miliki ~ betul tak ? saya terima dengan ikhlas . awak ~ sebenarnya saya suke nak egat2 tarikh2 cm riniy . saya harap awak punn macm tuh . tapi saya tak yakin punn kalo awak egat . saya memag sakit untuk hari niy . tapi saya bersyukur , awak lepaskan saya dan tak pernah bagi tekann kat saya . tak macm org lae kann ? after clash . mule lah unfriend lah . blocked lah . tapi we're still friend until end . 

tapi sue t'pk . cane ea . kalo kite penah sayang EX kite . tapi aleh2 dy kawen gn kawan kita . ap rase y anda akan rasa ? serius sue cakap y sue bukan jenis kuad . mesti sue rase nak joint kenduri kahwin tuh . tapi hati sue akan menangis mengenang kann kami . tapi awak ~ kalo awak dah ade laen . buat lah saya berhenti dari mengharap awak . i still <3 u even as a friend . bahagia ea awak . kawan sentiasa mendoakan yang terbaik untuk rakan-2 nya . 

*kepada yang berkenaan . maaf kan saya andai saya ade t'salah entri . saya cuma berkongsi kisah 14mei2010. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...