luahan hati :D





ya ALLAH .
teguhkanlah imanku hanya padaMu !
peliharalha rasa rinduku hanya pada kekasihMU .
dan janganlah kau cemarkan rasa kasih dan sayangku
yang hanya pada Mama , Abah dan adeQ2 .

teman setia =D

Thursday 30 August 2012

EID MUBARAK 2012

alhamdulillah ~ tanggal 20 ogos , kita semua berjaya menyambut hari raya aidilfitri menunjukkan yang kita semua telah berjaya menghabiskan 1 bulan ramadhan dengan jaya nya . sy doakan anda semua berjaya melakukan 1001 kebaikan dalam bulan ramadhan yang lalu . dan semoga kita dipertemukan ramadhan akan datang . INSYAALLAH ...

mungkin raya kali ni tak seberapa seronok sebb kami tak balik kg pg raya . kami beraya kat rumah kami je . so~ terasa macam hari-hari biasa je ))= , tak kesahh lahh . yang penting seronok sebb dapat out dengan kawan-kawan saya . kami beraya sampai tgh malam kodd ~ tak pernah pulak . nak balik rumah memang takodd tapi mama tak seberapa nak marah sebb aku pergi beraya naik kereta . bukan lahh naik bas o penganggkutan awam yang lain , tuhh mesti buadd mama lagi risau .

teringat masa tym f4 , pergi beraya kat rumah faeznurr . kami beraya sampai rumah nak pkul 10mlm . pengalaman habes , beraya kat puchong naik bas , habes masa kat bas je . so , after this . kalau nak beraya mesti naik kereta . PLEASE NOTE THIS !

beraya lepas zohor , mujur aku sempat zohorr kat rumah . so kurg lahh rasa terkejar-kejar . kami lambat gerak sebb allyss baru balik dr klang hari tuhh . talpelahh . lagipunn aku percaya dengan driver kami . HAHA . jahat betul aku nihh .  beraya sampai pergi rumah ust mohd . memang terbaik lahh . besar gila rumah dia . BANGLO tuhhh .

esok nya lepas subuh terus gerak balik pahang . memang tidur je dalam kereta . sampai rumah atok , aku sambung tidur lagi . teruk betul . sampai sepupu sepapat datang rumah atok . baru lahh aku bangun . seronok dapat kumpul sepupu-sepapat sebb kami dah lama tak jumpa . kami berkumpul kali ni punn sebb kakak sedara aku nak kahwinn . alhamdulillah ~ segalanya berjalan lancar . yang lucu masa akad nikah . tak tahan bila tgk muka pengantin lelaki tuhh controll gabra , bila akad habes semua nama keluar . kami dah naik berpeluhh sebb tunggu dia nak habes akad . #harap-2 masa akad aku nnt tak jadi macam tuhh . bia lahh sekali je akad . baru indah :))

dapat berkumpul dengan makcik pakcik sepupu memang moment indah :)) saya sangat sayang mereka .

kami satu hati :))

riang ria bersama mereka :))

moga kekal sampai anak cucu :))

inilah keluarga besar saya :))



ini sepupu saya :))
mereka sahabat saya . EID MUBARAK 2012

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...