luahan hati :D





ya ALLAH .
teguhkanlah imanku hanya padaMu !
peliharalha rasa rinduku hanya pada kekasihMU .
dan janganlah kau cemarkan rasa kasih dan sayangku
yang hanya pada Mama , Abah dan adeQ2 .

teman setia =D

Thursday 2 August 2012

birthday girl :)

ASSALAMUALAIKUM

dah cukup 19 tahunn . arghhhh ! tak percaya nya dah nak masuk 20-an . betul  ke ? pelek je . saya insan yang PENDEK + GEMUK . maaf lahh . macam tak layak lagi nak jadi 20-an .

oke , takpe . hanis pesan nak jadi matang takperlu ikut umur . dari sekarang punn kita masih boleh jadi matang . oke , saya akan berusaha menjadi matang . hahaha . doakan taw .

buat ABAH + MAMA :)
terimakasih atas ingatan buat anak mu yang sangat nakal ini . HAHA . yang penting tahun niy sue tak nanges dapat mesej abah+mama . sebb sue kalut nak pi kolej . hehehe . tapi tetap boleh buat hati sue sayu sangat , 

buat HANIS :)
terimakasih atas mesej awak yang mahal dari MESIR itu . hargai sgt . sukesukesuka . tepat masa pulak samapi MALAYSIA . maaflahh , saya tak tahu jam MESIR . hahaha .

buat AWAK :)
terima kasih jugak . sebb jage ranking kann ? konon je . HAHAHA . walhal sombong melambung . hahaha . tahniah lahh sebb awak ade dalam calllist saya . HAHA . tahun lepas kann saya tak call awak . PADANMUKA . awak , saya taknak itu , saya nak JAM ! namppak tak meminta . *terukbetul maaflah . saya takde jam lahh sekarg . dah hilang jam POLO saya .

buat KAWAN-KAWAN :)
terima kasih sebab wish saya . kepada mereka yang lupa , memang aku nak kelar je kepala korg . HAHA . kejam tak ? sapa suruh lupa . pastu sibuk-2 hantar mesej sebab dah engat . tension aku . HAHA . takpelah . setidaknya korg suma egat jugak kann ? tanx REVO93

buat COLLEGE MEMBER :)
terimakasih atas celebrate sue . walaupun sue tak mintak . korg perabeh duit kann ? TERIMAKASIH lahh .
kek yang cantik dengan strawberry .  tapi sue taksuka kek lahh . hehehehe .

buat FESBUKER ,
terima kasih atas ucapan - ucapan kalian . tambah ada yang wish sampai 2 kali , memang TERIMAKASIHLAH . memenuhkan wall fesbuk sue gn wish kalian . HAHAHA . *kelakarje sambil tangan dah tutup mulut , ketawa kekeh-kekeh .

oke . sue selitlah gambar kek . cantikkan ?


ni kek saya :) comelkann ,

semoga doa awak termakbul :)

mesej HANIS MADIHAH . terima kasih akk :)   


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...