luahan hati :D





ya ALLAH .
teguhkanlah imanku hanya padaMu !
peliharalha rasa rinduku hanya pada kekasihMU .
dan janganlah kau cemarkan rasa kasih dan sayangku
yang hanya pada Mama , Abah dan adeQ2 .

teman setia =D

Friday 5 April 2013

saya rindu kawan saya



assalamualaikummmmmm . 

apa fungsi gambar kat atasss ? *critical thinking* hahahahaha . 
kann blog sue niii dah lama tak bukak then tak up-to-date sangat . 
MAKANYAAA *sleng indon* sue nak kasi sapu sikit habuk-habuk yang besawang kat blogg ini 

rindu sebenarnya sama ini belog comel pemikat hatiku yang lara . 
*kemain nama gelaran aku bagi kat belog inih*
hari ni saja saja bukak belog sebab esok saya cuti dan harini diberi kesempatan untuk bukak lappy .
bila dah niat nak bukak belong . tak sah lah kalau tak belog-walking . 
dalam BanyakBanyak belog , aku memang suka sangat nak bukak belog ATIKAH SUHAIMI .
haaaa! mention kaler biru sebab ieka suka kaler biruuu .

ini belog eika . kasi klik sikit . 
sebab apa sue sukaaa ? sebab belog dia ada macam macam pasal sahabat .
dengan background music yang menyayat hati .
memang membuatkan yang suee sangat rindukan suasana sekolah dan zaman sue form 5 especially
rindu zaman sue jadi pengawas .
rindu zaman ambil spm.
rindu kisah kita .
rinduu segalanyaaaa .
yang pentingggggg ! sue rinduu sangat REVO93 .
 rasa nak nangis punn ada bila ingat zaman sekolahh . sangat comel kami semua .
nowdays , masingmasing dah mula hidup baru . 
masing masing bawak haluan sendiri .
ramai kengkawan ambil bidang yang tak lari dari bidang yang mereka ambil zaman sekolah .
tapi sue punya haluan . Totally, different ! 
dari account student , and today I'm a medical staff . 
IN SYA ALLAH .



sue berharap , walaupun sue berubah dari bidang asall .
tapi bidang yang sue tempuh sekarang boleh bantu kawan kawan sue diwaktu mereka susahh .
terima kasihh kerana sudi setia menjadi kawan saya . 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...