luahan hati :D





ya ALLAH .
teguhkanlah imanku hanya padaMu !
peliharalha rasa rinduku hanya pada kekasihMU .
dan janganlah kau cemarkan rasa kasih dan sayangku
yang hanya pada Mama , Abah dan adeQ2 .

teman setia =D

Sunday 16 June 2013

JUNE POST .

bismillah . apa khabar kaliannn ? bahagia ? syukurr . 
sue takde apa punnn yang nak storyy . cuma nak post gambar family day sekolah mama . 
bahagia mereka masa nihh . aku jugak sengsaraa . sebab aku tak dapat nak follow dorang masa nihhh . i.allah lain kali lah ye :) 

mereka bercuti ke pangkor island . sepanjang umur sue . sue tak pernah pergi pulau . ingat lagi , sebelum mama decide nak pergi , mama tanya kami adik beradik siapa je yang pernah pergi pulau . bila mama dapat tahu yang aku tak pernah pergi pulau . dia excitedd sangat nak bawak aku . aleh aleh , ada beberapa kesulitan yang tak mampu untuk dielakkan . terpaksa lah aku mengalah untukk tak pergi ulau ituuu . sedih tetap ada . setiap hari dorang kat sana mesti aku akan telepon, setidaknya aku takklah kesedihan sangat kann ? harii mama balik dari pangkor , aku pulak terpaksa bertolak ke jb . 

setelah selesai segala urusan , cepat cepat aku bersiap sedia untuk pulang ke rumahhhh . malam tuu pulak kenduri madihah dengan hadi mahmud . tahniah koranggg , semoga kekal sehingga ke akhir hayat . dapat anak yang comel + soleh + solehah taww . doakan aku mewarisi korangg . heeeee . okayy , post gambar sikitt .

achik . abah . adik . mama . angah .


family dayyyy :)))

homee sweet homee . JB - Melaka - Selangor

reunion ringan ringan . 

kami bersama pengantinnn . KKBians . spm10 stam11 .

we are roomate . 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...