luahan hati :D





ya ALLAH .
teguhkanlah imanku hanya padaMu !
peliharalha rasa rinduku hanya pada kekasihMU .
dan janganlah kau cemarkan rasa kasih dan sayangku
yang hanya pada Mama , Abah dan adeQ2 .

teman setia =D

Monday 27 May 2013

dia tak serupa



apa khabar semua ? ehh ? aku ni mana lah nak ada followers sangat . 
create entri dah lah pemalassss ! memang takde blog walker kat sini lah kann ? syiok sendirilah kalian . semalam seharian berjalan sakan dengan my girlprenggg . whoo? of course lah basyirahh . peneman pendamping aku . sepanjang aku bertapa di kolej kejururawatan melaka niihhh . 
niat window shopping lahh . dari Melaka sentral-MP-DP-MP-melaka sentral-pangsapuri peringgit lahh perhentian terakhir .patutnya aku ada lagi sahabat yang akan teman pergi MP . sahabat ke ? yelahhh . kawan . only kawan . jangan nak cakap lebihh . kang kene hambur macam si basyirah kene sebab dok sakat aku dengan budak itu . aku cakap bahasa melayu takfaham memang kene lahhhhh .
nasib menyebelahi aku sebab itu budak tak jadi follow kami shopping mopping kat MP . HAHAHA . whyyy dia tak ikut ? dia cakap dia malu sebab ada kawan kawan kawan aku . so dia malu plusss segan melampau tahap ketinggian KLCC maybee . si basyirah sibuk nak bagi green light kat aku . last last aku cakap "kalau dia jadi ikut . kau kene ada dengan aku . sebab dia bukan ajnabi aku punn" arggghhhh ! takpandai lah aku handle bab nihh . lagipun aku takselesa nak shopping mopping ada jantina lain . tak biasa lah sebenarnya . walaupunn mama tahu kejadian  nihh . one more thing yang aku tak berkenan sebab that guy tak gentle lahh . ajak aku keluar then cakap belanja aku sorang . so how basyirahh ? biar dia terkapai kapai ke ? OHHH NOOOO ! she is my bestiee okay ! so treat her also . selepas beberapa hari diberi ruang untuk aku mencari dalih mengelak dari keluar dengan that guy, so aku punn buat lahh ayat yang aku bawak kawan kawan kawan aku . lagi lah buat dia lagi taknak keluar dengan aku kann ? ALHAMDULILLAH . usaha itu membuahkan hasil , akhirnya . dapatlah aku speeeen time dengan basyirah mengelilingi mahkota parade ituuu . kami berjalan sakan sampai tak ingat melaka mungkin . *ingat dunia lagi lahh sebenarnya . 

tadi aku punn cerita lah kisah kat kawan kawan kawan . dorang suruh tunjuk gambar that guy . aku punn b ukak lahh profile twitter dia . terus dorang cakap muka dia iras muka aku . WHATTTT ? NONSENSE ! dah mereka mula membingitkan telingga aku dengan gossip hangat yang langsung tak bermakna itu . memang nak hene hempuk jugak . walau bagaimana punnnn . dia tetap tak serupa dengan aku . NOKTAH . 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...