luahan hati :D





ya ALLAH .
teguhkanlah imanku hanya padaMu !
peliharalha rasa rinduku hanya pada kekasihMU .
dan janganlah kau cemarkan rasa kasih dan sayangku
yang hanya pada Mama , Abah dan adeQ2 .

teman setia =D

Friday 31 January 2014

tahun akhir 1/2012

hai hai assalamualaikum readers. 
saya dah senior tahun akhir :)
menyambut kehadiran junior baru dan mengharap dapat junior yang mampu memahami diri ini dan takkan buat hal yang mampu menyakiti hati ku yang nipis macam tisu sebenarnya. tapi akhirnya aku dapat roomate yang betul betul menguji jiwa raga batin segalanya lah. kadang sebab tak tahan sangat sampai aku bergelingan air mata sampai bengkak mata keesokan hari. sape yang nampak aku menangis masing masing salah anggap yang aku bergaduh dengan boyfie. terutama sang junior lah. dikkkkk,takkan lah kalau menangis bersungguh sungguh kebanyakkan sebab boyfie? ohhhh.itu hanya pengalaman lalu yang sangat mengingatkan aku yang airmata itu sangat berharga. jadi kalini aku tak nangis sebab boyfie. oke? dan saya takda boyfie. FULLSTOP. takpe lahhh. mama cakap bersabar dengan setiap dugaan yang datang. aku rasa lifeless gila bila duduk dalam bilik. so please imagine my situasion. 
walau bagaimanapun, hidup tetap mesti diteruskan kan? biar dalaman kesakitan tapi luaran orang lain lihat kita sentiasa bahagia hendakNYA. 


kami senior+junior

kami 1/2012. final year

ini adik belon mungkin. dia johorian. saya selangorian.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...