luahan hati :D





ya ALLAH .
teguhkanlah imanku hanya padaMu !
peliharalha rasa rinduku hanya pada kekasihMU .
dan janganlah kau cemarkan rasa kasih dan sayangku
yang hanya pada Mama , Abah dan adeQ2 .

teman setia =D

Friday 31 January 2014

wedding amnani sufaniya

 ni semua gambar nani kahwin.tapi aku tak berkesempatan untuk turut serta. sedih dan aku dah menangis sepuasnya sebab tak dapat nak join mereka. apa apa pun nani dan zul sama cantik sama padan. 
semoga kalian sentiasa bersama dan kekal bahagia sehingga ke akhir hayat kalian. 
aku sentiasadoakan yang terbaik buat sahabat baik dunia akhirat. insyaallah. 
nanti bagi aku anak sedara yang cantik dan hensem hensem taw, biar sama cantik macam kawan kawan mama ayah dia. haha. ada kaitan pulak. kahkahkah, 
buat nani: aku yakin yang ko dah jumpa yang terbaik lepas macam macam dugaan yang menimpa diri kau, aku sentiasa ada as your shoulder if you need it. 
buat zul: jaga sayang nani baik baik ye. aku bahagia bila tengok dia tersenyum disamping kau
demikian lah telah bertukar status seorang ahli sufaniya yang paling aku saya menjadi seorang puan yang cantik manis ayu. kekalkan cantik awak untuk hubby awak ye sayang.
dan doakan aku sentiasa tabah dalam bidang yang aku tempuh dan sentiasa kuat. 
doakan juga aku dapat jodoh yang baik baik macam ko dapat zul taw. heheee

aku terima nikahnya

the beautiful and handsome bride+groom

girls of kkbians. love revorian

this beautiful SUFANIYA except me.

mabruk sahabat. yangapit mereka ni tunggu giliran pula.

moment akadnikah





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...