luahan hati :D





ya ALLAH .
teguhkanlah imanku hanya padaMu !
peliharalha rasa rinduku hanya pada kekasihMU .
dan janganlah kau cemarkan rasa kasih dan sayangku
yang hanya pada Mama , Abah dan adeQ2 .

teman setia =D

Tuesday 30 September 2014

Pengalaman insert branula.

Assalamualaikum. Kita bertemu kembali ye blogggg sayangggg. Harini sue nak cerita pasal, pasal, pasal, pasal insert branula. Amik darahhh. Pengalaman gembiraaa. Tapi taktahu lah realiti sebenarnya. Sebab kami bekerja dengan ppw yang banyak. 

Dorang pun bagi skill nak insert branula. Alhamdulillah, sue dapat merasa banyak kali untuk hari ni. Banyak kali ke? Terasa sikit je sebenarnya. Hahah. Yang banyak buat ecg, amik darah. Yang amik darah tu pulak biasanya pia. Yang aku melangokk je. Macam tu ye eja. Aku pun tah tahu lah sebenarnya. 

Aku akan cuba tanamkan kesukaan aku bekerja kat ED. Memang suka pun. Keje kat ED ni simple, takcomplicated macam kat wad. So far, doc doc kat situ semuanya okay. Takde lah nak mengamuk sakan. 

Dan aku akan terus berdoa untuk keje kat ED. Tu hasrat aku. Terasa dekat kot dengan pesakit. Penat tu mungkin, tapii taklah penat sangat. Yang penting kita puas dengan keje kita kan? Kita enjoy. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...