luahan hati :D





ya ALLAH .
teguhkanlah imanku hanya padaMu !
peliharalha rasa rinduku hanya pada kekasihMU .
dan janganlah kau cemarkan rasa kasih dan sayangku
yang hanya pada Mama , Abah dan adeQ2 .

teman setia =D

Tuesday 30 September 2014

Baby sufaniyaaaa.

Assalamaualaikum.

Apa cerita kalini agaknya? Jengjengjeng. Kahkahkah. Cerita pasal nani dah pregnant. Best gileeeeeerrr. Seronok sangat weii. Dalam group aku rasa aku lah paling lambat tahu. Sebab apa tah? Minggu pre exam midsem kot. Tu yang aku taklayan phone. Rupanya nani annoucement kat group yang dia pregnant. Siap send gambar upt dia wei. Eksaited habis wei. Siapa tak suka membe dapat baby. Yang empunya badan lagi lah bahagia kann? 

Dari hari ke hari aku nampak nani semakin hari semakin jelita. Hahaha. Suwitttttt tak? Suka sangat nani dengan pasangan. Sweeet sangat dorang. Ahhahahaha. Ya allah, berikan aku jodoh yang terbaik. Bukakan hatiku untuk menerima dia di waktu yang sepatutnya. 

Taksabar wei nak tunggu baby nani keluar. Nak tengok kecomelan dia macam parents dia yang comel gittew. Hahaha. Hope baby dalam kandungan nani sentiasa sihat walafiat. Lahir baik baik ye baby. Jangan susahkan mama papa awak ye. Sayang dorang baik baik. Jadi baby yang baik dalam perut mama awak ye. Ciksue janji insyaallah ciksue datang lawat awak lahir nanti. Ciksue akan cari juga masa nak tengok awak. Ciksue taksabar nak bergambar dengan awak. Nanti ciksue nak masukkan gambar awak banyak banyak dalam belog ciksue. Kahkahakh. Eksaited macam baby aku lah pulak. Klahhhh. Banyak pulak aku merepek meraban kat sini. Kbaiiiiiiii iollsss. 

Nantikan cerita pasal nani dan baby nyaaaaa. Akan datang. 2015

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...